10 January 2014

Sambutan Maulidul Rasul di Surau Al Hijrah

 
Semua dijemput hadir bersama keluarga

2 comments:

  1. Assalamualaikum.

    Tahniah kepada pengurusan Surau Al Hijrah kerana telah banyak melakukan aktiviti keagamaan dan kemasyarakatan bagi manafaat penduduk setempat. Berdasarkan maklumat pada 'banner', majlis sambutan Maulidur Rasul turut melibatkan Persatuan Penduduk Blok A, B, C dan D PPR Pantai Ria. Soalan saya adakah persatuan penduduk ini sah disisi undang-undang kerana didapati tidak pernah mengadakan mesyuarat agung sejak penubuhannya. Pihak surau perlu memastikan status persatuan tersebut supaya aktiviti yang dijalankan tidak menjejaskan imej Surau Al Hijrah di masa akan datang.

    Terima kasih

    ReplyDelete
  2. Asalamualaikum,
    Ingin saya berkongsi maklumat. Nama saya Hj Noor Halim warga Brunei yang menetap di Kuala Lumpur. Saya ada menyedia kan dan memberi khidmat pakej melancong ke Brunei ( Islamic Tour)
    Pakej ini termasuk hotel 2 malam twin sharing, makan tengahari dan transport. Saya telah pun banyak mengendali kan tour tersebut yang mana antara rombongan yang saya buat ada lah dari pusat pusat tahfiz di Malaysia, MARA dan Persatuan Peguam Syarie Malaysia dan banyak lagi. Saya boleh mengendali kan lawatan bercuti atau pun lawatan rasmi.
    Saya boleh di hubungi di talian 012 6472424 atau pun di email noorhalimabunaim@yahoo.com untuk maklumat lanjut.
    Terima kasih
    HN Halim
    012 6472424

    ReplyDelete