17 January 2013

Patrick Teoh Melampau !!


Patrick Teoh

Statement menghina agama Islam oleh Patrick Teoh

Facebook Patrick Teoh Gambar Patrick Teoh Hina Islam & Quran di Facebook!!

Satu lagi penghinaan oleh orang bukan Islam / belum Islam kepada agama suci Islam. Penghinaan yang sudah sampai tahap melampau. Umat Islam patut merasa tersinggung dengan apa yang Patrick Teoh ini yang mempersoalkan  tentang kewajipan tutup aurat / solat 5 kali sehari semalam serta akhir sekali menghina kitab suci AlQuran. Siapa Patrick Teoh ?

Walaupun Patrick dah minta maaf , tetapi nasi dah menjadi bubur. Takkan begitu mudah minta maaf setelah kamu menghina agama kami dengan begitu teruk. Patrick, kami ingin bertanya kepada anda, sudah berapa tahun anda tinggal di Malaysia ? apa Agama rasmi Malaysia ? dan adakah anda tidak pernah diberitahu / ambil tahu  tentang kewajipan seorang muslim ? Saya andaikan anda tak tahu, maka janganlah menghina agama orang lain kalau anda tak tahu apa2.

Kami menyeru kepada pihak berkuasa agama untuk menyiasat statement diatas dan mengambil tindakkan sewajarnya kepada Patrick Teoh. Mungkin ada lagi orang yang akan buat kenyataan seperti itu dan kemudian senang2 minta maaf. Had kesabaran umat Islam ada hadnya ! 

No comments:

Post a Comment